Rezervujte si svoj termin konzultácie pre Váš lepší biznis online s ES Pohoda.
Funkcia na doobjednanie
Úprava prijatej objednávky v POHODE a následné prenesenie do E-shopu so zmenenými hodnotami.
Prijatú objednávku z E-shopu v POHODE upravíme podľa potrieb (viď obr. 126). Následne pri prenose objednávky na stav vybavená sa objednávka aktualizuje aj v nákupnom centre E-shopu (viď obr.127). O stave vybavená/fakturovaná je zákazník informovaný notifikačným emailom.
Pre potreby vypnutia posielania notifikačných emailov je možné nastaviť PohodaConnector tak aby sa pri zmene stavu objednávky neposielal email zákazníkovi.
Pre toto nastavenie kontaktujte podporu NextCom, ktorá s vami odkonzultuje a implementuje potrebné nastavenie PohodaConnectoru.
Podpora NextCom
Pre toto nastavenie kontaktujte podporu NextCom, ktorá s vami odkonzultuje a implementuje potrebné nastavenie PohodaConnectoru.
Podpora NextCom
„Posielať do obchodu“
Stav objednávok
Štart
Zákazníkovi je zaslaný email pri zmene stavu prijatej objednávky v POHODE na stav „Vybavená“.
Pri vybavení objednávky v POHODE napr. vystavením faktúry sa zmení stav prijatej objednávky na „Vybavené“ (viď obr.96). Automaticky sa odosiela email zákazníkovi o zmene stavu objednávky (viď obr. 98).
Text notifikačného mailu je možné definovať cez shopadmin (viď obr.106).
Záložka
„Stavy objednávok“
Aktualizovať stav z POHODY [S1]
„Posielať do obchodu“
Stav objednávok
Prijaté objednávky
Štart
Zákazníkovi je zaslaný email pri zmene stavu prijatej objednávky v POHODE na stav „Storno“.
Pri stornovaní objednávky v POHODE (viď obr.97) sa zmení stav prijatej objednávky na „Storno“. Následne sa odosiela email zákazníkovi o storne objednávky (viď obr. 99).
Text notifikačného mailu je možné definovať cez shopadmin (viď obr.107).
Záložka
„Stavy objednávok“
Aktualizovať stav z POHODY [S1]
„Posielať do obchodu“
Stav objednávok
Prijaté objednávky