V prípade ak vaše riešenie nie je uvedené ako podporované riešenie prípadne sa jedná o tzv. licencované riešenie e-shopu (nieje možné poskytnúť pristup do databázy e-eshopu prip. FTP prístup) je potrebná súčinnosť e-shop developera, ktorý nam musí pripravit komunikačné rozhranie (kumunikačné URL) podla našej dokumentácie, ktorú na požiadanie zasielame e-mailom.
Realizovali sme niekoľko desiatok prepojení Pohody s e-shopom, v prípade ak sa váš požadovaný scenár už realizoval na danom riešení e-shopu, je možné ho implementovať aj pre vás.
Nebránime sa vývoju, našou prioritou je však dodávka štandardných riešení a preto je potrebné si prípadný vývoj PohodaConnectoru na mieru odkonzultovať vopred.
Support zahŕňa sledovanie a monitorovanie zmien aplikovaných v ekonomicko - informačnom systéme Pohoda, ktoré by mohli mať dopad na funkčnosťou výmeny údajov na úrovni xml a inej dátovej komunikácie. Zabezpečenie analýzy, ako aj implementácie zmien serverovej a klientskej časti eshop Pohoda connectoru. V popredajnom servise máte zahrnutý predplatený počet hodín.
Predplatený počet servisných hodin: 2 hod. /rok
Konzultácie a podpora (reakčná doba NBD).
V tomto balícku dostanete nasledovné servisné služby:
Email podpora (Helpdesk)
Konfigurácia PohodaConnectru v rozsahu objednaných služieb