-
Ako je vyriešená komunikácia medzi PohodaConnectorom a e-shopom z pohľadu GDPR. Je táto komunikácia nejakým spôsobom šifrovaná?
PohodaConnector - komunikácia je šifrovaná momentálne najbezpečnejším protokolom TLS 1.2 (od Verzie 2.09).
-
Ako sa zobrazuje uplatnený zľavový kupón v POHODE ak je prijatá objednávka naimportovaná z e-shopu?
Zľavový kupón sa zobrazuje ako samostatná položka v POHODE, kód kupónu sa importuje do Pohody ako obj. číslo položky.
-
Ak máme viac e-shopov ktoré sa synchronizujú z jednej databázy POHODY (multieshop). Vieme nastaviť stavy (odporucame, zlava, novinka) pre každý e-shop zvlášť?
Nie. Vieme ale použiť internetove parametre v POHODE (vo verzií CUSTOM) a naviazať ich na stavy produktov v e-shope.
-
Zákazník potrebuje zadefinovať inú dodaciu adresu. Vie si ju zadefinovať sám s tým, že sa naimportuje / aktualizuje v POHODE?
Pri maloobchodnom zákazníkovi do adresara POHODY nezapisujeme údaje o zákazníkovi a dodacia adresa sa importuje len do objednávky. Pri veľkoobchodných zákazníkoch sa dodacie adresy prenášajú z POHODY do e-shopu (opačne už nie).
-
Potrebujeme editovať prijatú objednávku v POHODE naimportovanú z e-shopu (zmeniť počet ks, odstrániť položku, pridať položku). Zobrazia sa niekde zmeny zákazníkovi ktorý objednávku vytvoril?
Ano. Pri zmene stavu objednávky na vybavená v POHODE sa pošle zákaznikovi e-mail a v nákupnom centre na e-shope sa objednávka aktualizuje.
-
Je možné nadefinovať pre veľkoobchodného zákazníka nejaké dokumenty, ktoré vidí len po prihlásení do svojho nákupného centra?
Vieme zapnúť pre B2B zákazníkov modul dokumenty, ktorý umožnuje na základe skupiny zákazníkov definovať dokumenty ktoré vidí zákazník po prihlásení do e-shopu.
-
Je možné aby sa názov produktu na e-shope synchronizoval z iného poľa ako je názov poľa v POHODE?
Na definovanie názvu produktu pre e-shop je možné použiť iné pole v POHODE. Pole "text", pole "Stručný popis", pole "obj. názov".
-
Prejaví sa poradie internetových parametrov na e-shope keď sa zmení poradie v POHODE?
V prípade že internetové paramere už boli naimportované do e-shopu. Je potrebné ich vymazať z e-shopu a následne na to dať znova preniesť v zmenenom poradí.
-
Je možné definovať názov internetového parametra s poľa "skratka alebo s poľa "popis"?
V Pohoda Connectore sa dá definovať z ktorého poľa sa ma prenášať názov internetového parametra. "Skratka" alebo "popis"
-
Je možné aby sa hodnoty internetového parametra zobrazili viaceré napr. oddelené čiarkou?
Je to možné ale je potrebné definovať internetové parametre typom "zoznam" a na e-shope je potrebné nastaviť typ "checkbox".
-
Neviete nájsť vaše novovytvorené produkty cez fulltextové vyhľadávanie na e-shope?
Na vyhľadávanie produktov v e-shope cez fulltextové vyhľadávanie sa generuje databázový vyhľadávací index tzv. sfinx, ktorý sa generuje každých 6 hodín takže vaše novonahodené produkty do e-shopu nájdete cez vyhľadávač až po vygenerovaní najaktuálnejšieho databázového vyhľadávacieho indexu.
-
Neviete odfiltrovať vaše novovytvorené internetové parametre na e-shope?
Na filtrovanie produktov na e-shope cez internetové parametre sa vytvára databázový filtrovací index, ktorý sa generuje každých 6 hodín takže vaše filtrovanie na e-shope funguje až po vytvorení najaktuálnejšieho databázového filtrovacieho indexu.
-
Ako nadefinujem veľkoobchodného zákaznika v POHODE, ktorému chcem povoliť objednávať aj cez e-shop?
V POHODE definujeme prístup do e-shopu pre veľkoobchodných zákaznikov v adresári pomocou kľúča alebo skupiny.
-
Na definovanie zliav pre veľkoobchodných zákazníkov používame individuálne zľavy. Nezhodujú sa nám ale ceny po importe objednávka z e-shopu do POHODY porovnaní stým keď objednávku vystavíme manuálne v POHODE.
Je potrebné si pozrieť v "Globálnych nastaveniach" v POHODE, ktorá cena je nastavená ako prioritná (Najnižšia, individuálna, cenová akcia) a to isté nastavenie treba spraviť aj v shopadmine cez "Nastavenia e-shopu".
-
V POHODE mám firmu, ktorá má viac prévadzok a každá potrebuje vlastný prístup do e-shopu.
Na generovanie prístupu pre ďaľšie prevádzky používame agendu "kontakty" v adresári POHODA kde z hlavnej firmy preberáme fakturačné údaje, zľavy a prístup sa zasiela na email uvedený v príslušnom kontakte pod hlavnou firmou.