Vstup na workshop je bezplatný a počet miest na rezerváciu je limitovaný.
Prehľad našich referencií je zoradený v kategóriách podľa oblasti zamerania jednotlivých projektov.
Contas s. r. o. je slovenská spoločnosť prevádzkujúca štyri e-shopy: istraka.sk, istraka.cz, beado.hu a beado.hr, ktoré sú špeciálne navrhnuté pre uspokojenie zákazníkov so zmyslom pre krásu, eleganciu a štýl. E-shopy ponúkajú široký sortiment módnych doplnkov a bižutérie, čím prinášajú do každodenného života záblesk krásy a jedinečnosti.
Pred spoluprácou so spoločnosťou NextCom s. r. o. mala firma Contas s. r. o. v prevádzke dva e-shopy, pričom tieto e-shopy boli postavené na rôznych platformách. Každá z platforiem mala svoje individuálne rozhranie a spôsob správy. Táto fragmentácia spôsobovala, že správa a riadenie e-shopov neboli komplexné, málo prehľadné a vyžadovali veľa časového úsilia.
Centralizovaná správa e-shopov – Multishop: umožniť spravovanie e-shopov z jedného miesta, čím by sa zjednodušila administrácia a dohľad nad všetkými jazykovými verziami.
Automatický import a export údajov: synchronizovať údaje s programom POHODA, čím by sa zvýšila presnosť a aktuálnosť informácií.
Zjednodušená správa tovaru a stavu skladových zásob: zjednodušiť proces pridávania, aktualizácie a správy produktov v e-shopoch s dôrazom na pravidelnú synchronizáciu stavu skladovej zásoby.
Prenos zliav a cenníkov pre veľkoobchodných partnerov: potreba na niektorých trhoch otvoriť možnosť registrácie B2B partnerov, ktorí by mohli objednávať tovar v cenníkoch, ktoré by definovali v programe POHODA.
Zjednodušená fakturácia: zjednodušiť proces fakturácie a zabezpečiť, aby sa všetky informácie o objednávkach a ich stave aktualizovali z programu POHODA.
Expedícia priamo z Pohody: zvýšiť efektívnosť procesu doručovania a zabezpečiť rýchlejšiu a plynulejšiu logistiku.
Firma NextCom s. r. o. poskytla spoločnosti Contas s. r. o. komplexné e-commerce riešenie na zefektívnenie a automatizáciu obchodných operácií, vrátane skladového riadenia produktového katalógu vo viacerých jazykových verziách, cenotvorby pre maloobchod a veľkoobchod vo viacerých menách, správy objednávok, fakturácie a ich expedície cez vybraných prepravcov.
Contas s. r. o. dosiahla spoluprácou so spoločnosťou NextCom s. r. o. plne automatizované riešenie, ktoré výrazne zjednodušilo riadenie e-shopov a obchodných operácií. Výsledkom je efektívnejšia správa produktového katalógu, cenotvorby a spracovania objednávok v maloobchode a veľkoobchode. Tieto zlepšenia sa stali kľúčovými faktormi, ktoré umožnili spoločnosti rásť a expandovať na nové trhy.
Prepojenie POHODY s internetovým obchodom NextShop pomocou softvéru e-shop Pohoda Connector od spoločnosti NextCom s.r.o.
Spoločnosť PARKETT STORE s.r.o. sa zaoberá predajom laminátových podláh, parkiet a príslušenstva. Pre podporu veľkoobchodného predaja potrebovala vytvoriť riešenie internetového obchodu, do ktorého budú mať prístup len autorizovaní patneri. Aby personál nebol zaťažený vytváraním a aktualizáciou produktových kariet, predajných cien, skladových zásob a sťahovaním objednávok, vznikla potreba synchronizovať e-shop a pravidelne ho aktualizovať automaticky z POHODY SQL.
U zákazníka bol implementovaný softvér e-shop Pohoda Connector, ktorý beží na platforme Windows 7/8/10/ Server 2008/2012 – je spustený na serveri, kde sa nachádza SQL databáza POHODY. Tento softvér zabezpečuje pravidelnú komunikáciu medzi POHODOU a internetovým obchodom pomocou XML a HTTP. Popis jednotlivých modulov je detailnejšie popísaný v nasledujúcich bodoch.
Všetci zákazníci v adresári POHODY sú zaradení do preddefinovanej skupiny (e-shop) a s vyplnenou e-mailovou adresou sú automaticky prenášaní do adresára internetového obchodu. Pri prvom prenesení do obchodu je zákazníkovi automaticky poslaný e-mail s prístupovým menom a heslom. Spolu s fakturačnými údajmi a dodacou adresou sa do e-shopu prenášajú aj príslušné predajné ceny, cenové skupiny a individuálne ceny tak, ako ich ma zákazník nastavené v Pohode. Následne, ak zákazník vytvorí objednávku, je prenesená do POHODY a spárovaná so zákazníkom v adresári. Tovar je objednaný (rezervovaný) pre zákazníka a na e-shope je skladová zásoba ponížená o objednané množsvo.
Napĺňanie skladových kariet v internetovom obchode prebieha plne automaticky zo zásob v POHODE. Do exportu sa posielajú len karty s príznakom „Internet“. Prenášajú sa názvy, ceny, objednávacie kódy, popisy, obrázky, merné jednotky a internetové parametre. Aktualizácia prebieha v pravidelných intervaloch a do exportu sa posielajú len zmenené karty (inkrementálna synchronizácia).
Import kategórií do obchodu tiež prebieha automaticky. Štruktúra a názvy kategórií zostávajú zachované tak, ako boli vyplnené v POHODE.
Sťahovanie objednávok prebieha periodicky - v tomto prípade každých 15 minút. Skladová zásoba pre e-shop je ponížená o objednané množstvo. Po naimportovaní do POHODY môže obsluha rovno vystaviť faktúru (výdajku) z prijatej objednávky. Objednávky z e-shopu majú svoju číselnú radu, takže ich je možné ľahko odfiltrovať.
Nakoľko klient mal záujem aj o služby z oblasti SEO, optimalizovali sme proces tvorby klúčových SEO HTML meta tagov a ich obsah priamo z prostredia ES Pohoda. Výsledkom sú dobré pozície na dôležité vyľadávacie frázy (SERP).
Zákazník dostal plne automatizované riešenie, ktoré ho odbremenilo od plnenia internetového obchodu. Ostáva mu len v POHODE plniť skladové karty a vybavovať objednávky, ktoré zákazníci môžu posielať 24 hodín denne, 365 dní v roku.
Viac ako 100 e-shopov s prepojením na ES POHODA. Naše skúsenosti, Váš Lepší biznis online.